Sayfalar

19 Kasım 2012 Pazartesi

Galatasaray Manchester United maçı

Galatasaray'ın Yeni Türk Telekom Arena atmosfer oldukça gibi bir eski Ali Sami Yen Stadı'nda çırpılmış korkutucu olmasa da, hala oldukça vahşi olması muhtemeldir.
Amerika ile yarışırsa değil umut ediyorum, Bryan Robson kaotik sahneler, Eric Cantona'nın görevden alınması sonrasında ortasında kısır denemek verdi kime baton wielding polis son düdüğü, vardır.
' Bu sıkıcı ve düşmanca, aramak için hakaret ' Schmeichel dedi.
' Farklıydı ama hiçbir noktada ben hayatımı ya da benim güven - oyun sonunda polis dışında korkuyordu.
' Normalde sadece bir atmosfer vardır. Ama biz iki saat önce kapalı kick takım antrenörü geldi bu adamlar şarkı. Onlar biz adım incelemek için geldi ve ne zaman ı yapmak benim ısınma yalnız çıktı onlar şarkı şarkı. Onlar hala son düdüğü'adlı şarkı. Ve saatler için gitti.
Galatasaray Manchester United
' Geri baktığınızda o sadece parlak. O her zaman oynamak oynamak istediğiniz bir atmosfer türüdür.'
Gece, golsüz berabere, Cantona'nın ruh muhtemelen yardım etmedi beklenmedik bir eleme, Amerika mahkum tarafından yaralı.
Schmeichel, 'çünkü o oyun daha iyi başarmış hakem kısmen suçlu ' dedi.
' O şey sakinleşti var. Ama bunu yapmadı. Did o noktaya bir atmosfer var olmasıdır.
' Biz onunla Tamam. Biz bir şey başlamadı. Biz kayıp ve sadece orada almak istedim.
' Aniden tünel toplum polisi vardı. Çok tuhaftı.'

Josh Sargeant 500.000 £ bir lokanta promosyon kazandığında, o kadar para özelliğinde makul yatırım.
Onun yeni komşular, ancak böyle iyi bir anlaşma alamadım.
Onların sessiz cul de sac gelen hafta içinde 19 yaşındaki bir bahçe sıcak küvet yüklü tutarak gece parti oldu ve en fazla bir saat altı ziyaretçi karşılama.
Onun komşuları dün yüksek sesli müzik, bir mahkeme söyledi, kapıları çalıyor, devirli motorlar, kötü dil ve şüpheli ilaç kötüye.
Bir gencin çok ziyaretçi gün ve o 'Tesco araba park yaşayan gibi' o gece olacağını söyledi.
Sonra o iyi davranış ve sakinlerinin kaygılarını cevaben hazırlanan bir sözleşmenin koşulları ihlal genç, onun Belediye tarafından mahkemeye götürüldü.
Yargıç, dün yüksek sesle müzik ve aşırı gürültülü partiler tutan Sargeant yasaklayan bir iki yıllık antisosyal davranış düzeni empoze.
O sırada ihlal eğer o beş yıla kadar hapis.
Bazı Mart 2011 yılında bir tekel oyun vasıl McDonalds'ın kazandığı para ile Bahçe işini Sargeant planlıyordu.
Bunun yerine o kira geliri üzerinden ikinci bir özellik kapalı yaşamaya başladı.
Komşular duruşmada kendisine karşı kanıt vermek için sıraya Sleaford, Lincolnshire, içinde.
Anne Hutchinson, 63, hakimler Lincoln söyledi: ' ne güzel cul de sac oldu bir ev satın almak için mücadele tüm insanlar için bir yaşam kabus olduğunu.
' Öyle gürültü ve trafik ve araç kapılarını çalıyor.
' Küfür ve herkes o evine giden davranışı olduğunu.
' Otomobil olacak ve özelliği dışında yedi ya da sekiz kez bir gece.
' Ben iki kapı uzakta ve ben duyabiliyorum. Ne zaman o tur arkadaşlarım var olur.'
Nicola Norman Sargeant yaşayan, 'çok' uykusuz gece acı sonra polis ve Belediye yaklaştı.
'Ben bir uyku alamadım beş gece bir satır vardı bir noktada,' dedi. 'O bazı uyku nerede gitmek ve ben garanti böylece ile arkadaş kalmak vardı gelin alma aldım.' devamı : Galatasaray Manchester United maçı hangi kanalda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder