Sayfalar

29 Haziran 2014 Pazar

Ankara Masaj Salonları

Ama bir kez ayaktaydım, hazır. Bantları görmek istedim, ziyaret etmek istediğiniz alanları ve deneyimlerini almak istediğini biliyordum. Taş daire, sitenin belli belirsiz pagan ruhani merkezi ziyaret etmek benim ilk hedefi oldu. Bu onun çok kendi blissfully pastoral huzur bahçesi ile komple gelen sakin bir vaha olacak. 20 dakika sessizce, önümde vista in çöp tek tek parçaları özenle seçti gönüllü ekip olarak büyüklüğünü alarak oturduk. O zaman bir sürü sarhoş geyik-gece çocuklar kadar sarsan ve yok bak geri öfke içinde birbirlerine onlar-ebil kadar feryat etmeye başladı. Bu noktada, yaşlı bir çöp seçici geri onun topuklar üzerinde sarsan ve onlara siktirip çığlık attı. Ankara Masaj Salonları ilk çöp ile ilgili şiddetli ölüm hakkında şahitlik olduğunu dehşet içinde kalktı ve uzağa girdim.

Demircinin alışveriş hafta sonu sıcak bir gösteriydi. Fotoğraf: Gary Calton Guardian için
Görünüşe göre Glastonbury muhtemelen 50 p için ülke Show'da satın alabilir bir biblo yapmak oran ödeme olmadan yapamam çünkü oradan ben yeşil el sanatları Köyü ziyaret etti. Off bu deneyim düzgün kene için meşe klan Forge Atölyesi, burada ben bir parça bakır yaprak kolye dışarı keskiyle dövülmüş içine eğildim. Çadır da muhtemelen tüm site içinde en sıcak bir yer olduğu anlamına geliyordu bir doğaçlama demirci olarak ikiye katlandı. Ben mutlu bir şekilde orada bütün gün sessizce botched kaynaklanıyor üstünde-e doğru ufak bir metal parça çalıyor kalmış olabilir, ama yapacak işlerim vardı. Ve "eseri", yani "tek en travmatik hayatımın 20 dakika geçiyor".

Adı Jonathan idi. Şifa alanına çadır vardı. Yağsız ve Ankara Masaj Salonları ve benzeri olmayan bir masaj söz verdim. İlk kez onun çadır yürüdü o ne nokta gerçek öfori olduğu ortaya çıktı için genç bir Bayan getiriyordum. £20 için benzer seviyede tatmin ulaşmak emin. Çok geç olana keşfetmek değildi o kişisel tatmin anlaşılan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder